wtorek, 5 lutego 2013

Karmiące cyce na ulice... Opowieści Karmicielek

Jako, że jak sama napisałam w stopce o sobie " staram się promować ideę porodów domowych, naturalnego karmienia i rodzicielstwa bliskości."...  założyłam  jakiś czas temu grupę na Facebook  Karmiące Cyce na ulice . Zbierając  opowieści porodowe mam, które zechciały się na moim blogu  podzielić, pomyślałam, że warto dzielić się także opowieściami o dobrym karmieniu piersią. Wiele kobiet zniechęconych początkowymi niepowodzeniami, brakiem wsparcia rezygnuje z karmienia, a z doświadczeń matek,  na wyżej wymienianej grupie FB, a także innych forach, wynika że początkowe trudności udaje się zazwyczaj przezwyciężyć, zaś karmienie piersią staje się czymś oczywistym, naturalnym, a także pięknym, dostarczającym pozytywnych emocji nie tylko dziecku, ale i mamom.
Dlatego zaczynam zbierać i publikować: Opowieści Karmicielek


Mój autoportret z Najmłodszą


Jeśli chcesz podzielić swoją pozytywną opowieścią o karmieniu piersią, długim karmieniu piersią itd...
( lub o porodzie domowym- nadal aktualne) , 
bardzo serdecznie zapraszam do kontaktu mailowego hana.li@onet.pl lub na priv na FB 

Brak komentarzy: