czwartek, 29 sierpnia 2013

Justyna Steczkowska urodziła córeczkę w domu


Już w czerwcu 2013r. było wiadomo, że Justyna Steczkowska, nasza gwiazda muzyczna, zdecydowała się urodzić swoje trzecie dziecko w domu. Bardzo jej kibicowałam i czekałam na wieści, czy zamiar się uda.
I oto są już pierwsze doniesienia prasowe, że marzenia się spełniły...

Córeczka Justyny Steczkowskiej ( piosenkarki, fotografki) i Macieja Myszkowskiego ( architekta i byłego modela) przyszła niedawno na świat w domowym zaciszu, gdzie zapewne oprócz położnej i rodziców przywitali ją też starsi bracia. Tym samym Justyna dołączyła do mam, dla których najbardziej naturalny pod słońcem jest poród we własnym domu.

Mam nadzieję, że Justyna, podobnie jak kiedyś Agnieszka Maciąg, podzieli się z szerszym gronem opowieścią o swoim porodzie. Jeśli uda mi się "wyśledzić" taką relację, niezwłocznie Was o tym powiadomię, a na razie flesze z najnowszego numeru  "Flesza" ;)

Gratulacje dla Mamy i jej domowej Córeczki :)








Wśród gwiazd i celebrytek nie brakuje tych, które urodziły w domu... Bo dom to przecież najbardziej naturalne i bezpieczne miejsce na poród.  O innych gwiazdach , które rodziły w domu


Brak komentarzy: